reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Augustínová

Silvia Augustínová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa marketingu, vzdelávaniu, cestovaniu, projektu časovej banky v SR a bojovému klubu Amok Fight Club. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Animate it alebo o práci snov – animátor a animátorka

Silvia Augustínová

Animate it alebo o práci snov – animátor a animátorka

Prvý raz som si animátorstvo – tj organizáciu a vedenie športového a kultúrneho programu pre hotelových hostí a ich deti – vyskúšala minulý rok na Ibize. Na prácu animátorky ma motivovali rôzne veci: pracovať v cestovnom ruchu, spoznať niečo nové, pracovať s ľuďmi, pracovať s deťmi a v neposlednom rade precvičenie si španielskeho jazyka. A taktiež som chcela spojiť príjemné s užitočným, cestovanie s prácou a... baviť sa.

  • 29. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 332x
  • 0
Časová banka

Silvia Augustínová

Časová banka

"Príliš veľa ľudí míňa peniaze, ktoré nezarobili, za veci, ktoré nepotrebujú, aby urobili dojem na ľudí, ktorých nemajú radi." Asi ste to už počuli, veľmi známy citát. Čo by ste však robili, ak by ste nepotrebovali peniaze? V podstate aj o tom je časová banka.

  • 24. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Zoznam linkov dobrovoľníckych a zahraničných príležitostí

Silvia Augustínová

Zoznam linkov dobrovoľníckych a zahraničných príležitostí

Chcete ísť na dobrovoľníctvo do zahraničia? Hľadáte zahraničnú stáž? Vďaka obom spoznáte inú krajinu, nových ľudí a zažijete skvelé veci. Rozšírite si obzory a veľa sa naučíte. Obe som absolvovala a rada sa s vami podelím o stránky, vďaka ktorým to môžete absolvovať aj vy.

  • 17. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 502x
  • 1
Tour de Orava alebo deň splnených prianí

Silvia Augustínová

Tour de Orava alebo deň splnených prianí

Nachádzali sme sa v Oravskom podzámku a rozhodli sme sa, že si dáme tour de Orava, kým ostatní účastníci zájazdu si obzrú Oravský hrad. Kukli sme turistickú mapu, všetko sme pochopili a vyštartovali sme.

  • 17. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 638x
  • 1
Minizoznam pre úspešný (začínajúci) biznis

Silvia Augustínová

Minizoznam pre úspešný (začínajúci) biznis

Buďte drzí a provokujte. „Push the people“. Sharujte svoj nápad s inými. Rozprávajte sa s nimi, pýtajte sa na ich názor a vítajte kritiku. Vytvorte si network. Nezamilujte sa do svojho biznisu. A veľmi veľa iných praktických a dobrých rád s nami posharoval prezentujúci v jednom z mojich obľúbených bratislavských miest – v The Spote. Tento blog bude o týchto radách (ako boli pochopené mnou) a je určený všetkým tým, ktorým môžu pomôcť pri rozvoji ich biznisu.

  • 17. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 921x
  • 11
reklama
Maličkosti

Silvia Augustínová

Maličkosti

... alebo o tom, prečo by sme si mali pomáhať. A keď sa veľmi nechce, alebo nie je času, môžeme začať a kľudne aj skončiť maličkosťami.

  • 25. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 866x
  • 0
Ako som si myslela, že budem cestovať s Eurolines

Silvia Augustínová

Ako som si myslela, že budem cestovať s Eurolines

Bolo to už dávnejšie, keď som cestovala do Prahy. Alebo o tom, že šak na čo informovať, cez akú spoločnosť pocestujete a kedy sa musíte vrátiť.

  • 21. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 477x
  • 12
Prosba pána premiéra o radu

Silvia Augustínová

Prosba pána premiéra o radu

Kamarátka sa rozhodla napísať predsedovi tej najsociálnejšej strany na Slovensku, ktorý je mimochodom aj pánom premiérom. Myslím, že dobre napísala.

  • 18. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 719x
  • 37
Kde má jazdiť bratislavský cyklista

Silvia Augustínová

Kde má jazdiť bratislavský cyklista

Keď chodím na bicykli po meste, chodím väčšinou po ceste. Je to rýchlejšie a nemusím obchádzať chodcov. Sú však miesta, kde si na cestu netrúfnem, lebo je tam príliš veľa áut, ktoré jazdia rýchlo. V iných európskych mestách majú chodníky, cesty a cyklocesty – trasy určené pre cyklistov. U nás moc nie. A nedávno som sa dozvedela, že ak pôjdem na bicykli po chodníku, hoci ohľaduplne a ako slimák, môžem dostať pokutu 60 eur.

  • 20. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 537x
  • 32
Amok Fight Club

Silvia Augustínová

Amok Fight Club

Kokkar kempo je unikátny systém sebaobrany, postavený na biomechanike tela, nezávislý od fyzických dispozícií, pracuje s inštinktívnymi reakciami tela, pričom prihliada na psychológiu v stresových situáciách.

  • 16. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 978x
  • 2
reklama
Keď sa veci dajú alebo o Polskibus

Silvia Augustínová

Keď sa veci dajú alebo o Polskibus

Klik na ľavé tlačítko myši a autobusový lístok Bratislava – Varšava bol kúpený. Hneď po zaplatení som si všimla, že rovno 2x.

  • 28. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 312x
  • 4
100 snov

Silvia Augustínová

100 snov

„Veľa ľudí nežije svoj sen, pretože žijú svoj strach." A čo vy? Alebo možno trochu iné... "Veľa vecí sa dá dosiahnuť za deň, ak tým dňom nie je vždy zajtra."

  • 25. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 948x
  • 4
Úrad práce, ľudia čo poznám love you too

Silvia Augustínová

Úrad práce, ľudia čo poznám love you too

Na úrad práce nedávno začala chodiť aj moja známa. V rámci jej obdobia hľadania práce sa jej vyskytla možnosť práce na dohodu. Informovala teda svoju paniu úradníčku, že bude mať prácu na dohodu, a že zarobí viac ako jej to povoľuje zákon, aby stále mohla zostať prihlásená na úrade práce. Pania úradníčka povedala, že neni problém a dala jej termín na ďalšie stretnutie s ňou – 20. júna. Známa "dohodovala" od 1. do 31.mája.

  • 25. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 402x
  • 15
I love you, úrad práce

Silvia Augustínová

I love you, úrad práce

Moja prvá návšteva úradu práce bola po skončení VŠ. Najprv som si vystála radu na prihlášku, ktoré podľa slov zamestnancov nemohli nechať voľne vonku, pretože ľudia si to len tak berú a vznikajú im zbytočné náklady a na internet to nemohli dať neviem prečo, aby tam ľudia chodili už s vyplnenými tlačivami.

  • 25. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 069x
  • 21
UPC si neváži verných zákazníkov

Silvia Augustínová

UPC si neváži verných zákazníkov

V škole nás učili, že je lacnejšie udržať si starých zákazníkov ako získať nových. Je to v podstate logické. A jednoduché. Jedna z vecí, ktorú môžete urobiť, je poskytnúť starému zákazníkovi výhodnejšie ponuky ako novému. Alebo ok, minimálne tak isto výhodné.

  • 26. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 394x
  • 51
reklama
Ľudia :)

Silvia Augustínová

Ľudia :)

„A sú Rusi podľa vás pohostinní?“ opýtala sa ma jedna pani z Ruska počas môjho dobrovoľníckeho pôsobenia v tejto krajine. Odpovedala som jej, že sú. Doplnila som, že všade, kde som bola, sa mi ľudia zdajú veľmi milí a pohostinní.

  • 6. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 320x
  • 4
Žila som v Jednom svete

Silvia Augustínová

Žila som v Jednom svete

Nedávno sa v Bratislave skončil filmový festival Jeden svet, ktorý organizovalo občianske združenie Človek v ohrozeni. Zúčastnila som sa ho ako diváčka a ako dobrovoľníčka.

  • 6. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 852x
  • 2
Jedno z mojich hobby - dobrovoľníctvo

Silvia Augustínová

Jedno z mojich hobby - dobrovoľníctvo

Tak sa mi zdá, že viac a viac mladých ľudí chce byť dnes dobrovoľníkmi. Čo je fajn – pre ich osobný rozvoj, ako aj pre rozvoj spoločnosti. Ja sa dobrovoľníctvu sa venujem už neviem presne ako dlho. Sedem rokov určite, možno o niečo dlhšie. Začínala som v Úsmev ako dar. Navštevovala som deti v detskom domove v Malackách. Napadlo ma to tak, že som chcela robiť niečo zmysluplné, vedela som o tejto organizácii, tak som sa tam išla popýtať.

  • 30. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 279x
  • 3
Čierna listina AIESECu

Silvia Augustínová

Čierna listina AIESECu

„AIESEC Chandigarh dáme na čiernu listinu,“ aspoň tak ma informovali v slovenskom AISECu po niekoľkých správach z mojej strany a strany iných stážistov, ako to v indickom AIESEC Chandigarh skôr nefunguje ako funguje.

  • 30. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 894x
  • 0
80 na 20

Silvia Augustínová

80 na 20

„Vieš, ja mám také pravidlo. Volá sa, že 80 na 20. V manželstve nikdy nebudeš mať 100%. To proste nejde. Budeš mať tak 80%. Vždy ti tam bude niečo chýbať. A potom uvidíš ženu, a ona bude mať presne to, čo ti chýba. Bude mať práve tých 20%. A ty si začneš s ňou, lebo má to, čo ti pri tej tvojej chýba. Lenže si neuvedomíš, že si práve vymenil 80% za 20.“

  • 24. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 236x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu