reklama

UPC si neváži verných zákazníkov

V škole nás učili, že je lacnejšie udržať si starých zákazníkov ako získať nových. Je to v podstate logické. A jednoduché. Jedna z vecí, ktorú môžete urobiť, je poskytnúť starému zákazníkovi výhodnejšie ponuky ako novému. Alebo ok, minimálne tak isto výhodné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Internet mám od UPC. Zobrala som ich akciu - 25 MB za 10 EUR mesačne, pri upísaní sa na dva roky. S internetom spokojná, spojenie je dobré, rýchle a nevypadáva. Moja mama má taktiež internet od UPC a taktiež je s ním spokojná. Preto keď jej končila dvojročná viazanosť na nižšiu rýchlosť ako mám ja a vyššiu cenu ako mám ja (16 EUR), chcela prejsť na novú dvojročnú viazanosť, ktorú teraz UPC ponúka pre nových zákazníkov – 25 MB za 10 EUR. UPC jej nevyšlo v ústrety – táto akcia platí iba pre nových zákazníkov. Pre starých nemajú nič. Ale OK, keďže chce ostať lojálna, ponúkli jej zvýšiť rýchlosť, ktorú mala dovtedy na 25 MB, pričom cena by ostala rovnaká. Keď to mama odmietla, šak prečo by mala ako lojálny zákazník platiť viac za tú istú službu ako nový zákazníkov, UPC prišlo s ďalším riešením: že jej to teda dajú za 10 EUR, ale musí platiť poplatok za zmenu programu – 20 EUR. Zapojenie nového užívateľa pritom stojí 2 EUR, pričom keď si službu objedná cez internet, ušetrí ešte polovicu z prvého mesačného poplatku. V službe teda nemôže bez problémov pokračovať, musela vypovedať starú zmluvu, odniesť techniku do UPC a potom čakať niekoľko dní, kým ju znova zapoja a bude z nej „akože nový“ zákazník. Bohužiaľ lepšia možnosť internetu momentálne ako od UPC nie je. Ak by bola, UPC by kvôli týmto ťahaniciam pravdepodobne prišli o zákazníka, ktorý chcel ich služby využívať na ďalšie dva roky a nahnevalo ho, že má nevýhodnejšie podmienky ako noví zákazníci. UPC pravdepodobne verných zákazníkov nepotrebuje...

Silvia Augustínová

Silvia Augustínová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa marketingu, vzdelávaniu, cestovaniu, projektu časovej banky v SR a bojovému klubu Amok Fight Club. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu