reklama

„Nedá sa“

Nemám rada slovo „nedá sa“, pretože neverím na toto slovo. Ono to nikdy nie je o tom, či sa dá, alebo nedá, ale vždy o ľuďoch – či niekto chce alebo nechce, resp. či sa niekomu chce alebo nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Krásny príklad tohto sa mi prihodil minule v jednej bratislavskej knižnici. Prišla som asi 10-15 minút pred jej zatvorením, spolu s priateľom. Pri otázke pracovníka čo potrebujem, som povedala, že iba predĺžiť platnosť preukazu, ktorý som už asi rok nepoužívala. Priateľ preukaz nemal vôbec a rozmýšľal teda nad registrovaním sa v knižnici. Pracovník mu povedal, že to bude musieť prísť inokedy, pretože pre krátkosť času mu nový preukaz nestihne vydať. Maximálne stihne predĺžiť platnosť toho môjho. Vytiahla som svoj preukaz a pracovník mi povedal, že aj mne musia vydať nový preukaz, lebo už prešli na iný typ preukazu. (A teda, že budem musieť prísť inokedy). Medzičasom prišla ešte jedna pracovníčka, ktorá ma požiadala o môj starý preukaz, a že mi dá nový. -„A vy to stíhate?,“ spýtal sa jej kolega.-„Jasné, všetko sa stíha,“ odpovedala mu (alebo tak nejak). -„Tak nech sa páči,“ začudovane jej povedal (asi ho prekvapila jej ochota).Vybavené sme boli za niekoľko minút, asi 3-5 minút pred zatvorením knižnice. Jj, to ma len utvrdilo v tom, že „nedá sa“ je väčšinou inak povedané „nechce sa mi“, „nie som ochotný“, alebo niečo na ten spôsob.

Silvia Augustínová

Silvia Augustínová

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa marketingu, vzdelávaniu, cestovaniu, projektu časovej banky v SR a bojovému klubu Amok Fight Club. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu